Artysta, fotograf urodzony w 1949 w Tokio. W 1973 roku ukończył Musashino Art University w Tokio. W latach 1983-87 mieszkał w Nowym Jorku.
Tworzy w zakresie fotografii, instalacji. W latach 80. stworzył oryginalną koncepcję „fotografii inscenizowanej” (fotografia barwna), w której akcentował niematerialność, ulotność i niejednoznaczność przedstawianych form (Polaroid Spectra, 1987). Podkreślone były odniesienia do surrealizmu i obiektu z minimal-artowskimi akcentami.
Na ekspozycji Recent works (1993, Art Site) wzmocnił działanie konstruowanych obiektów o formach geometrycznych lub tradycyjnie symbolicznych (drabina, schody) poprzez zestawienie ich z ekspresyjnie malowanymi tłami. Zaakcentował iluzjonizm układów perspektywicznych oraz złoty kolor „niebiańskich” obiektów, co przedstawił już na wcześniejszym pokazie Vertical and Horizontal (PS Gallery, Tokio, 1990). W 2005 w Ma 2 Gallery w Tokio odbyła się wystawa Sleepwalker, inspirowana psychoanalityczną interpretacją Gastona Bachelarda (Poetyka marzenia). Wystawa podejmowała problem dziecięcych marzeń sennych i wciąż obecnych wspomnień II wojny światowej (Strange cloud). Była to wystawa na pograniczu świata i widzenia surrealistycznego z jego dalekowschodnim odczuwaniem w pięknie zakomponowanych, niezwykle sugestywnych wizjach.
Prace w zbiorach; International Polaroid Collection, Cambridge, Massachusetts, Museum of Fine Arts, Houston, Museum of Contemporary Art, Tokio, Goldman Sachs Corporation, New York.
W 2010 roku, wspólnie z Joachimem Froese i Grzegorzem Przyborkiem, wziął udział w wystawie zorganizowanej przez Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia pt. Archetyp fotografii, analizującej stan współczesnej kultury.