Regulamin sprzedaży internetowej
Regulamin sprzedaży sklepu internetowego Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia w Gdańsku
§ 1. Definicje Regulaminu
Wszystkie terminy niżej wymienione, pisane dużą literą, będą miały na użytek niniejszego regulaminu następujące znaczenie:
-
Regulamin - niniejszy zbiór przepisów regulujących kwestie związane ze sprzedażą
-
Serwis - prowadzenie przez Administratora sprzedaży Katalogów oraz Biletów w postaci transakcji on-line zorganizowanej na stronie internetowej znajdującej się pod domeną http://laznia.pl
-
CSW Łaźnia - Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia w Gdańsku 80-767 Gdańsk, ul. Jaskółcza 1, NIP: 583-25-52-296, REGON: 191571237, tel.: 0 58 305 40 50, fax: 0 58 305 26 80.
-
Katalogi - pozycje książkowe, których wydawcą jest CSW Łaźnia, opisane szczegółowo na stronach Serwisu.
-
Bilet - znak legitymacyjny uprawniający do udziału w oznaczonym seansie filmowym w Kinie na miejscu przypisanym do niego, możliwy do nabycia lub rezerwacji za pośrednictwem Serwisu Bilet zakupiony poprzez Serwis jest przekazywany za pomocą wiadomości poczty elektorocznej w pliku o rozszerzeniu PDF.
-
Klient - osoba fizyczna, prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, przy zastrzeżeniu, iż Klient, mający zamiar korzystania z Serwisu w ramach prowadzonej działalności gospodarczej lub reprezentujący osobę prawną nie jest konsumentem w rozumieniu przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Osoba reprezentująca osobę prawną przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu jest także obowiązana przesłać na adres siedziby Operatora stosowne pełnomocnictwo do jej reprezentowania.
-
Umowa - umowa cywilnoprawna, do zawarcia której dochodzi poprzez złożenie Zamówienia, której przedmiotem jest sprzedaż Katalogów.
-
Zamówienie - zgłoszenie chęci kupna Katalogu albo Biletu na warunkach określonych niniejszym regulaminem oraz ofertą zamieszczoną na stronie Serwisu poprzez kliknięcie przycisku zamówienia znajdującego się w Serwisie i wypełnienie następnie pojawiającego się formularza zgłoszenia.
§ 2. Przepisy ogólne
-
Regulamin określa warunki i zasady rezerwacji i sprzedaży Biletów oraz sprzedaży Katalogów przez CSW Łaźnia za pośrednictwem Serwisu.
-
Sprzedaż i rezerwacja odbywa się za pośrednictwem Serwisu poprzez zawarcie Umowy na odległość, pomiędzy CSW Łaźnia a Klientem.
-
Każda osoba składająca Zamówienie lub dokonująca rezerwacji w Serwisie jest zobowiązana zapoznać się z Regulaminem.
-
Poprzez złożenie zamówienie lub rezerwacji w Serwisie Klient potwierdza fakt zapoznania się z Regulaminem i potwierdza, że akceptuje go w obowiązującej formie.
-
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z Serwisem to dowolna graficzna przeglądarka internetowa z włączoną obsługą JavaScript. CSW Łaźnia nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe funkcjonowanie Serwisu, którego przyczyną jest brak spełnienia wymienionych wymagań technicznych.
-
CSW Łaźnia dokłada starań potrzebnych do prawidłowego działania Serwisu.
-
Informacje o wszystkich przerwach technicznych, błędach technicznych i awariach oraz ewentualnych związanych z nimi konsekwencjach dla Klientów będą umieszczane na stronie głównej Serwisu.
§ 3. Zawarcie umowy sprzedaży Katalogów i Biletów
-
Złożyć Zamówienie można poprzez kliknięcie przycisku zamówienia znajdującego się w Serwisie i wypełnienie następnie pojawiającego się formularza zgłoszenia.
-
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.00, w soboty oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą od godz. 12 następnego dnia roboczego.
-
Po dokonaniu wyboru płatności Klient dokonuje jej na stronie operatora płatności payu.pl, zgodnie z właściwym regulaminem tego podmiotu, udostępnionym pod jego domeną.
-
Każde Zamówienie weryfikowane jest w sposób zautomatyzowany poprzez wysłanie wiadomości poczty elektronicznej na adres podany przez Klienta.
-
CSW Łaźnia zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz odmowy jego realizacji bez podania przyczyny, w szczególności w razie wątpliwości, co do rzetelności zamówienia.
-
Otrzymanie wiadomości poczty elektronicznej informującej o przyjęciu Zamówienia oznacza, iż Zamówienie zostało złożone prawidłowo i doszło do zawarcia Umowy.
-
Wysyłka Katalogu następuje po otrzymaniu przez CSW Łaźnia ceny katalogu wraz kosztami przesyłki , której zapłaty Klient dokonuje po przekierowaniu na stronę wyboru sposobu płatności.
-
Po zaksięgowaniu wpłaty ceny Katalogu wraz ze wskazanymi kosztami przesyłki na rachunku bankowym CSW Łaźnia wysyła katalog w terminie 7 dni roboczych z zastrzeżeniem §3 ust. 2
-
Każda transakcja dokonana za pośrednictwem Serwisu jest potwierdzana fakturą VAT. Klient korzystający z serwisu wyraża zgodę na dostarczenie faktury VAT w formie elektronicznej, za pomocą formularza zamówienia zaznaczając odpowiednie okienko zażąda dostarczenia faktury w formie papierowej.
§ 4. Zmiany w Regulaminie
-
Administrator ma prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie.
-
Klienci mają prawo i obowiązek zapoznać się ze zmienionym Regulaminem.
-
Zmiany Regulaminu stają się skuteczne z dniem publikacji nowego regulaminu, przy czym nie obowiązują one Klientów, którzy zawarli Umowę z Administratorem przed publikacją zmian.
§ 5. Zwrot
-
Zgodnie z treścią ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Klient ma możliwość zwrotu zakupionych produktów w terminie do 10 dni od dnia sprzedaży przy zachowaniu dowodu zakupu, o ile jest konsumentem w rozumieniu przepisów powszechnie obowiązujących.
-
Zwrotu Klient może dokonać poprzez przesłanie wiadomości poczty elektronicznej na adres CSW Łaźnia zgłaszającej dokonania zwrotu.
-
Jeśli towar zostanie zwrócony zgodnie z Regulaminem i obowiązującym prawem, CSW Łaźnia zwraca uiszczoną cenę nabycia w ciągu 14 dni roboczych na wskazane przez Klienta konto bankowe.
§ 6. Pobieranie Danych
-
CSW Łaźnia zbiera i przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności znajdującej się na stronie Serwisu w zakresie niezbędnym do realizacji i rozliczenia usług świadczonych w ramach umowy.
-
CSW Łaźnia umożliwia Klientom przeglądanie i aktualizację danych osobowych, a także ich usunięcie w przypadku rozwiązania umowy, chyba że ich zachowanie jest niezbędne dla realizacji praw operatora, wynikających z rozwiązanej umowy.
-
Podanie danych osobowych w formularzu rejestracyjnym niezbędne jest do przeprowadzenia transakcji zakupu. W interesie Klienta leży podanie prawidłowych danych umożliwiających kontakt i prawidłowe dostarczenie Katalogu lub Biletu.
-
CSW Łaźnia nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje wynikające z błędnego podania danych.
-
Podanie przez klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwia dokonanie zakupu. Dokonując zakupu Klient wyraża zgodę na wykorzystywanie danych osobowych Klienta w celu i w zakresie potrzebnym dla wykonania przez CSW Łaźnia zamówienia.
§ 7. Ceny
-
Wszystkie, aktualne ceny w ramach Serwisu.
-
Ceny są podawane w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto.
§ 8. Reklamacje
-
Prawo do zgłoszenia reklamacji przysługuje Klientom, który są konsumentami.
-
Reklamację Klient może złożyć w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres poczty elektronicznej CSW Łaźnia promocja@laznia.pl
-
W tytule wiadomości należy wpisać słowo „REKLAMACJA” oraz w treści wiadomości zwięzłe oznaczenie przedmiotu reklamacji.
-
Reklamacja może dotyczyć w szczególności:
-
jakości wydruku Katalogu,
-
dostawy Biletu,
-
innych czynności CSW Łaźnia, związanych z Ofertą niniejszego Serwis.
-
CSW Łaźnia jest zobowiązana udzielić odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej Klienta.
-
Jeżeli reklamacja wymaga uzupełnienia danych niezbędnych dla jej rozpatrzenia CSW Łaźnia niezwłocznie wzywa za pomocą poczty elektronicznej Klienta do jej uzupełnienia, a czas określony w punkcie poprzedzającym przedłuża się odpowiednio.
-
Uprawnienia Klienta z tytułu reklamacji sprzedaży wygasają po roku od dnia sprzedaży, nie mniej Klient, będący konsumentem traci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne bądź prawne Katalogów lub Biletów, jeżeli nie zawiadomi CSW Łaźnia o wadzie w ciągu miesiąca od jej wykrycia.