ŁAŹNIA 1 2009 - HOLA ONE I AGNIESZKA WOŹNIAK LIVE PERF. SZELEST SPADAJĄCYCH PAPIERKÓW
10.07.2009, godz. 18:00
To pierwszy wspólny projekt, połączenie głębokich elektronicznych dźwięków z naiwnymi animacjami, poszukiwanie subiektywnego znakowego systemu komunikacji dla własnego spostrzegania. Wspomnienia wywołujące uczucia są przedmiotem muzyki i animacji, które również prowokują formalną stronę.
Rysunkowe opowieści bez treści z podróży bez celu przez jeden z elektronicznych równoległych światów, w którym audiowizualna forma stanowi tylko tło dla prawdziwej historii rozgrywającej się w podświadomości widza.
HOLA ONE: Marek Ogorzałek aka Hola One – człowiek, który swoją muzyczną przygodę rozpoczął w 1997 roku jako DJ w undergroundowym hip-hop`owym projekcie. Od tego czasu odbył długą drogę w poszukiwaniu odpowiednich form wyrazu dla własnych uczuć i emocji. Reprezentowany styl muzyczny jest kombinacją tętniących życiem ambientowych przestrzeni z niespodziewanymi zwrotami akcji, z eksperymentalnymi często zaskakującymi dźwiękami otoczenia. Rezydent Vombat radio. Pierwsza muzyczna produkcja ujrzała światło dzienne w marcu br. inicjując tym samym powstanie netlabel’a Subterra – wytwórni internetowej propagującej kulturę minimal.
AGNIESZKA WOŹNIAK: Absolwentka Gdańskiej Akademii Sztuk Pięknych Wydziału Grafiki. Ma w swym dorobku parę wystaw zbiorowych z obszaru fotografii i animacji (w Gdańsku, Kłodzku, Bratysławie, Pradze) i indywidualnych – galeria WiMBP w Gdańsku.
www.myspace.com/holaone
www.myspace.com/subterranetlabel
SZELEST SPADAJĄCYCH PAPIERKÓW
Szelest Spadających Papierków to zespół, który obrósł w legendę, jednak wspomnienia onim zatarły się i dziś mało kto jest w stanie precyzyjnie wskazać, czym właściwie był. Kapela związana była bardzo ściśle ze środowiskiem gdańskiej grupy artystycznej Totart,Szelest Spadających Papierków XXI wieku to szelest cybernetycznych stosów. Nie daje wytchnienia, ani ukojenia. To abstrakcyjny galimatias ośmiobitowych retro-dźwięków zapomnianej konsoli Nintendo zaplątany w gąszcz generatorowych pisków, zgrzytów i warkotów. Współtworzyła w latach 80. lokalne podziemie artystyczne.